14 selvkærlige dage

Et onlineforløb der med daglige (og korte) oplæg skruer op for din selvkærlighed, så du bliver bedre til at mærke og handle på dine behov, tænke positivt om dig selv og passe mere på dig selv i hverdagen.

JA TAK - JEG VIL GERNE HAVE MERE SELVKÆRLIGHED I HVERDAGEN

Genkender du det her?

  • Det er svært at finde tid i hverdagen til at prioritere dig selv?
  • Det kan være svært, at mærke hvad du har brug for og hvad der gør dig glad?
  • Det der med at gøre gode ting for dig selv bliver ofte udskudt?
  • Du kan indimellem være ret hård ved dig selv og skælde dig selv ud?
  • Du savner tid og ro til at kunne prioritere dig selv (uden at blive ædt op af dårlig samvittighed)?
  • Du føler at hverdagen suser afsted, men ofte uden så meget nærvær og glæde som du kunne tænke dig?

Hvis du genkender et eller flere af udsagnene på listen, så læs med her

De 14 selvkærlige dage er oplagt for dig, der gerne vil gøre noget godt for dig selv.

Onlineforløbet er både for dig, der generelt har svært ved at være selvkærlig og gerne vil være bedre til det, ligesom det er for dig, der indimellem husker at dyrke selvkærligheden, men gerne vil være bedre.
I løbet af de 14 selvkærlige dage vil du blive inspireret til, hvordan du bliver bedre til at:

– lytte mere til dig selv

– mærke dig selv og din krop bedre

– tale og tænke pænt til dig selv

– gøre gode ting for dig selv (uden at blive ædt op af dårlig samvittighed)

– sikre bedre balance i hverdagen mellem aktiviteter og relationer som hhv. nærer dig/giver energi eller dræner dig

– handle på dine behov og huske din egenomsorg

– sige til / fra på en selvkærlig måde og respektere dine grænser

… og 7 andre vigtige ting, der styrker din selvkærlige muskel 💝

Derfor anbefaler Anne de 14 selvkærlige dage:

Mega fantastisk selvkærlighedsforløb! Lydfilerne har givet anledning til gode snakke mellem mig og min mand – fx. havde vi en lang snak om hvordan vi får energi. Og vi fandt ud af at flere af de ting som giver mig energi, faktisk kan dræne min mand. Det er helt vildt rart at blive opmærksom på. Så tusind tak for et skønt forløb, der har styrket min selvkærlighed. Og tak for, at du minder mig om, at jeg skal huske mig selv.

Derfor anbefaler Jakob de 14 selvkærlige dage:

Det har været fantastisk med tid til selvkærlig fordybelse. Alle speaks var rigtig gode. Jeg har været særlig glad for speaket om de nærende grænser som jeg konkret øver mig på. Tusind tak for det.

Jeg er blevet mere bevidst om det vigtige ved at jeg er kærlig ved mig selv. Og på den måde have det godt med mig selv. Det spreder kærlighed som ringe i vandet.” 

Derfor anbefaler Louise de 14 selvkærlige dage:

Inden jeg tilmeldte mig, var jeg i tvivl om selvkærligheds-kurset reelt ville kunne rykke noget i mig. Det kunne den! De små oplæg og øvelser overgik mine forventninger, og jeg glædede mig hvert oplæg.  

Jeg tog meget meget med i forhold til, hvordan jeg kan være i god kontakt med mig selv, når hverdagen kører. Så en varm anbefaling herfra til andre, der vil gøre noget godt for sig selv.

Derfor anbefaler Christina de 14 selvkærlige dage:

At lytte til de små lydfiler giver så god mening og enormt meget positiv energi. Og Ditte gør det virkelig godt. Jeg var meget taknemmelig for, at jeg havde givet mig selv dette forløb.

Derfor anbefaler Karen de 14 selvkærlige dage:

De 14 selvkærlige dage har gjort en forskel for mig og min selvkærlighed ved, at jeg er blevet opmærksom på, hvor jeg skulle sætte ind for at få det bedre.

Den har virkelig fået mig til at tænke over mange aspekter af mit liv. Jeg var ikke særlig selvkærligt før, men det har virkelig ændret sig pga. dette forløb.

Det allerbedste er, at det er små lydfiler og opgaver, som er til at overskue, så jeg får det prioriteret.

3 fordele som de 14 selvkærlige dage har givet mig:

  1. Jeg er blevet mere opmærksom på mine behov og hvordan de opfyldes.
  2. Jeg er blevet mere støttende over for mig selv.
  3. Det gar givet mig en tro på, at jeg er god nok.

Man kunne virkelig mærke Dittes omsorg og professionalisme gennem lydfilerne, hvilket gjorde det til et virkelig behageligt forløb.

Derfor anbefaler Stine de 14 selvkærlige dage:

Det var nogle rigtig gode temaer, som jeg fik meget ud af – bl.a. i forhold til at sætte grænser, sige fra og passe på min energi. Jeg er sikker på at alle, der har lyst til at arbejde med sig selv kan bruge de selvkærlige oplæg positivt.

Derfor anbefaler Michelle Kathrine de 14 selvkærlige dage:

Forløbet har gjort mig mere opmærksom på, hvor vigtigt selvkærlighed er for mig og den hjalp mig til at arbejde med mig selv. Jeg har fået øje for, at det er de små ting i hverdagen, der gør det store hele. 

3 andre fordele de 14 selvkærlige dage har givet mig:

1) at jeg skal tage imod ros fra andre og virkelig tage det ind.

2) at jeg er perfekt lige som jeg er.

3) at jeg skal være opmærksom på hvad JEG har brug for og huske at mærke efter hvordan jeg har det hver dag.

Onlineforløbet "14 selvkærlige dage" er udviklet af psykolog Ditte Hvid - lad mig lige være helt ærlig: selvkærlighed har bestemt ikke altid været nemt for mig

Skruer jeg tiden tilbage til for 10 år siden, så husker jeg en Ditte, der ikke behandlede sig selv særlig godt. Jeg var ikke god til at nære mig selv og jeg var i dårlig kontakt med min krop og mine behov. Jeg var også ret god til at slå mig selv i hovedet over stort og småt.

At få styrket min selvkærlighed, har været en afgørende nøgle til, at jeg fik et bedre forhold til mig selv. Og det føles markant bedre at være kærlig over for mig selv i tanke og handling.

At få styrket din selvkærlig muskel, er noget af det vigtigste du kan gøre for dig selv. For det er fundamentet for alt hvad du gør, og det påvirker hvordan du har det.

Vi kan så let komme til at udsætte de selvkærlige handlinger og egenomsorgen til et sted “derude i fremtiden”, hvor vi får mere overskud eller tid.

Men det perfekte tidspunkt er lige nu. Der vil altid være et mere “dét”, der lige skal klares, før du kan gøre noget for dig selv. Men du fortjener at sætte dig selv højere på prioriteringslisten og behandle dig selv godt – nu.

For at gøre det let og simpelt for dig, at skrue op for varmen og selvkærligheden i hverdagen, har jeg skabt de 14 selvkærlige dage. Her kan du læne dig tilbage og blive guidet af de 14 daglige inspirerende oplæg, som sætter en selvkærlig retning for din dag. Jeg beder dig blot om 5-10 min. af din tid dagligt. Mon ikke du kan finde det? ❤️

Sådan foregår det, når du tilmelder dig de 14 selvkærlige dage:

– Forløbet starter den dag du tilmelder dig og hver dag modtager du på din mail en inspirerende lydfil med et tema og en kort øvelse, der styrker din selvkærlighed.

– Du har forløbet til evig eje og kan lytte til dem igen og igen.

– Skulle du misse en dag, så er der ingen panik. Du bestemmer selv tempoet, og du kan lytte lige når det passer ind i din hverdag.

– Du får en lækker arbejdsbog lige til at printe og skrive i. Du skal bruge 10 min dagligt på forløbet.

Din vej til større selvkærlighed er blot 279,-

De 14 selvkærlige redskaber du lærer på forløbet her, kan du bruge resten af livet, og du skal kun betale 279,- for dem en eneste gang. Det bliver meget værd for dig. Det tør jeg godt love dig.

De 14 selvkærlige dage er som 14 stykker ultimativ kvalitetschokolade for din hjerne, dit hjerte og din selvomsorg.

Ja tak til større selvkærlighed

Fuld tilfredshedsgaranti. Hvis du efter de 14 dage ikke føler, at forløbet har hjulpet dig til at løfte din selvkærlighed, så er du velkommen til at få pengene retur. For jeg vil være ked af, at sælge dig noget, der ikke gør en positiv forskel for dig. I så fald skal du blot give mig besked senest på 14. dagen efter din tilmelding.

Alt dette kan du glæde dig til at blive guidet igennem på de 14 selvkærlige dage:

Dag 1: hvad nærer dig og gør dig glad?

– Bliv skarp på hvad der giver dig glæde og i hverdagen og er vigtigt for dig, for at du har det godt.

Dag 2: pas på din energi

– Din energi er en dyrbar ressource. Få indsigt i hvad der giver dig energi og lær at passe bedre på din energi, og vælge flere ting til, som lader dit batteri op.

Dag 3: hvad dræner dig?

– At lade sit energiregnskab gå i minus dag efter dag er ikke sundt for noget. Og det er heller ikke særligt selvkærligt. Derfor lærer du at skrue ned for det, der dræner dig.

Dag 4: vend selvkritik til selvkærlighed.

– Større selvkærlighed starter i dine tanker. Lær hvordan du udfordrer din indre kritiker og i stedet får en mere kærlig indre dialog.

Dag 5: Selvkærligt nærvær

– For at kunne være selvkærlig må du kunne mærke dig selv. Du får hjælp til at mærke dig selv og komme i kontakt med din krop og dine behov.

Dag 6: Succeser og styrker

– Giv næring til selvkærligheden ved at få alt det gode du er og indeholder frem i lyset. Et kærlighedsbad til dig selv.

Dag 7: Selvrespekt

– En essentielt del af selvkærlighed består i at du respekterer dig selv: dine grænser og dine behov. Vi ser på hvordan du sætter nærende grænser uden at blive ædt op af dårlig samvittighed.

Dag 8: Skab din virkelighed via dine tanker

– Hvor stor selvkærlighed du føler til dig selv og hvor meget dine handliger afspejler selvkærlighed afhænger i høj grad af dine tanker. Lær derfor at starte selvkærligheden på tankeplan.

Dag 9: Det er selvkærligt at sige nej

– Kender du det med at komme til at sige nej, når du har lyst til at sige nej? Vi tager et kig på grænsesætning og hvordan du siger til og fra med respekt for dig selv.

Dag 10: Vær tro mod dig selv

– Selvkærlighed handler også om at stå ved dig selv. Den du er. Det du kan. Og det du vil her i livet. Derfor tjekker vi op på, hvor der er brug for at du er mere tro mod dig selv.

Dag 11: Find styrken i det uperfekte

– Vi mennekser er uperfekte skabninger og for at være selvkærlige er vi nødt til at kunne finde styrkerne i de sider af os selv, som vi har skældt ud på. Derfor skruer op for selvaccepten.

Dag 12: At mærke dine behov

– At være selvkærlig handler om at være i kontakt med hvad du har brug for. Du får råd til at mærke dig selv bedre og gør dig i stand til bedre at handle på det, du har brug for.

Dag 13: Balancen og nærværet i hverdagen

– Hverdagens suser afsted. To-do listen er lang! Derfor ser vi på, hvordan du opretholder en balance i hverdagen og husker dig selv midt i pligter og vasketøj.

Dag 14: Sæt en selvkærlig kurs

– Lær hvordan du tager din nye viden og omsætter den til handling nu og fremadrettet. Vi fejrer din nye styrkede selvkærlighed.

HAR DU BRUG FOR ET OVERBEVISENDE ARGUMENT FOR AT GIVE DIG SELV 14 SELVKÆRLIGE DAGE?

Måske over for din bedre halvdel? Dit budget? Eller måske dig selv?

Så vælg det argument herunder, der passer bedst for dig.

De er alle sande. ❤️

  • Din bedre halvdel vil opleve dig blive mere glad og få mere overskud. At du gør noget godt for dig, er altså ikke egoistisk – for det vil smitte positivt af hos dem du er omkring.

  • Jeg ville alligevel have brugt 279, på at købe noget jeg ikke rigtigt mangler – f.eks. et stykke tøj eller noget til hjemmet. Nu bruger jeg dem på at gøre noget godt for mig selv, både på den korte og den lange bane.

  • Jeg skal være sammen med mig selv resten af mit liv – så selvfølgelig må jeg investere i min egen selvkærlighed og den vigtigste relation jeg har – nemlig den til mig selv.

Ja tak - Jeg vil give mig selv 14 selvkærlige dage (og de mange flere der naturligt følger derefter)